Dag- 24 Gambia - Reisverslag uit Gunjur, Gambia van Wim en Ate - WaarBenJij.nu Dag- 24 Gambia - Reisverslag uit Gunjur, Gambia van Wim en Ate - WaarBenJij.nu

Dag- 24 Gambia

Door: Wim en Ate

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ate

20 Maart 2007 | Gambia, Gunjur

Maandag- 19 maart 22.19uur

Vandaag schooltje en ziekenhuis(je)bezocht en medicijnen, verband, schoonmaakspullen enzo gegeven. Marga( nederlandse)die hier woont en werkt en alles begeleidt was erg ontroerd. Wij hadden ook natte ogen. De kinderen waren gelukkig met de knuffels, ook kleiding is op de plaats gekommen waar het meest nodig was. Ontroerd en tevreden zijn we terug op de camping gaan nu eten, en dan de eerste terugvliegende teams uitzwaaien.

Groeten van de opa's
P.S kijk voor meer reisverslag over opa's en hun vrienden op http://dust.mcww.nl, die is nu up-to-date

• 20 Maart 2007 - 08:40

H.f.h:

goedemorgen jullie waren vroeg zeg ,hoeveel tijd verschil is het eigenlijk. Nou mooi dat alles goed is terecht gekomen ,zou vast wel emotioneel geweest zijn .Hier alles oke . En toppie hoor dat alles zo goed gaat, hou je nog even taai zit er zo weer op. groetjes H.F.H>

• 20 Maart 2007 - 09:27

Truus En Gert:

Nou, dit was toch één van de hoofddoelen waar jullie het allemaal voor deden. Fijn dat alles zo goed terecht komt. En nu nog een poosje van de vakantie genieten en de rust om bij te komen. T/G

• 20 Maart 2007 - 13:00

Jan & Richard,:

He opa's, het was een geweldige trip. Wij zitten inmiddels alweer in NL. Tot op de reunie.
    Richard & Jan, Patrol, team 1631

• 20 Maart 2007 - 14:22

Frank- Vihamij:

Een geweldige onderneming.
    Dat is pas echt avontuur.
    Ik wens jullie veel geluk op de reis.
    Frank Gruwel-Vihamij-
    Wellicht leuk om op onze
    Cannonbalrun (vihamij auto/motor dag voor liefhebbers) te vertellen over jullie avontuur.

Vooreerst goede reis

Frank

• 20 Maart 2007 - 14:45

Jan-Willem:

He Ate en Wim,

Ben blij dat alles zo goed gaat!! Jullie houden ons goed op de hoogte. Wordt toch ook wel weer tijd dat we samen aan de koffietafel zitten, hoor mannen. Veel plezier nog!!

J-W

• 21 Maart 2007 - 18:06

Marga Hessels:

hallo Opa's dit is de moeder van jurre, ik bezoek ook vaak jullie site, ontzettend leuk om op deze manier op de hoogte te blijven. nog veel plezier met elkaar..
    groetjes

• 21 Maart 2007 - 19:09

Jan Koops:

Ate en Wim,
    Fijn te zien hoe jullie actie wordt gewaardeerd door de volwassenen en kinderen ter plaatse.
    Daar deden jullie het voor. Erg dankbaar "werk" op deze manier ook heel indrukwekkend lijkt ons.
    Groeten.
    Jan en Harmien

• 21 Maart 2007 - 23:01

Gea En Hermien:

Wij hebben de opa's zien uitpakken. Onvoorstelbaar hoeveel spullen ze hebben meegenomen er kwam geen einde aan! De dokter van het hospitaaltje was zo blij met de spullen en de kinderen genoten van de meegenomen knuffels.Iedereen was heel ontroerd en hadden natte ogen. Wim en Ate jullie hebben ons een meerwaarde gegeven aan onze reis als ophalers en zullen jullie niet gauw vergeten.Mannen met hart op de juiste plek.
    groeten van Gea en Hermien uit Ten Boer en Groningen.