Dag 32- Gambia - Reisverslag uit Berending, Gambia van Wim en Ate - WaarBenJij.nu Dag 32- Gambia - Reisverslag uit Berending, Gambia van Wim en Ate - WaarBenJij.nu

Dag 32- Gambia

Door: Wim en Ate

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ate

28 Maart 2007 | Gambia, Berending

Dinsdag 27 maart- 23.20 uur

Vandaag het krokodillenpark bezocht; wij konden er vlakbij komen, wij zeiden: die zitten vast onder de vallium hahahaha, waarop een oppasser met een stok ereen een por gaf, woest draaide het beest zich met open bek om, wij waren genezen. Het is nog steeds super hier in The Gambia,
De opa's

• 28 Maart 2007 - 07:00

Miep:

Jullie beleven echt veel!!!! Ik ben erg nieuwsgierig naar foto's, komen er nog nieuwe op de site of moeten we wachten tot 14 april. Geniet ervan.. Is de camper al geveild?? En hoe gaat het met het schooltje... Desireetje vind het wel stoer dat Opa heeel ver weg een schooltje maakt voor zielige kindertjes...haha. Haar juf is al op de hoogte. Het weer is hier super..Lekker voorjaarsweer. Ik ga dr weer vandoor, tot het volgende mailtje. Groeten uit Haren. XXX

• 28 Maart 2007 - 08:39

Theo:

op de site van team 1622 staan 600 fotos vele van de opa s

• 28 Maart 2007 - 09:03

BABS:

Heey hoi,

Geniet er nog maar even van, opa's.
    Voordat je het weet ben je weer terug in het koude noorden.
    En Ate, we komen gauw eens langs om foto's te kijken hoor. We zijn wel een beetje (heel erg dus) nieuwsgierig door al die verhalen van jullie.

Groetjes, Bert, Anita, Bryan en Sylvana