Dag 33- Gambia - Reisverslag uit Berending, Gambia van Wim en Ate - WaarBenJij.nu Dag 33- Gambia - Reisverslag uit Berending, Gambia van Wim en Ate - WaarBenJij.nu

Dag 33- Gambia

Door: Wim en Ate

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ate

28 Maart 2007 | Gambia, Berending

Woensdag 28 maart- 16.30 uur

Hallo lieve mensen,
Het is hier bijna 38 graden, onvoorstelbaar. Ik ben ons kemper aan leeg halen, alles van binnen dus kussen bedden enzo gaat naar het plaastelijk ziekenhuis: wij maken Marga, de Nederlandse die zich bezig houdt met kinderhulp hier in Berending, heel erg blij ermee. Wij hebben besloten om ons keukentje ook als een kado naar dit ziekehuis te geven: dan hebben ze tenminste wat, he? Ik ga zo Ate helpen, die is op dit moment het betonvloer in dit ziekenhuisje aan maken.
Groeten,
Wim

• 28 Maart 2007 - 15:18

Fam. A .Alberts :

hey toppie mannen een hele klus nog daar maar dat is jullie wel toe vertrouwd
    zelf al zijn jullie in gambia is het klussen jullie nog niet af geleerd.
    moet ook niet want hier in nederland ligt nog het een en ander op jullie te wachten

groetjes aan Ate en de rest van Gambia
    van de familie A.Alberts

• 28 Maart 2007 - 17:58

Truus En Gert:

Nog even inspannen voor het goede doel. Jullie weten wel van wanten. Fijn dat jullie daar iets voor de mensen kunnen betekenen. Gr. T/G

• 28 Maart 2007 - 18:47

Dennis :

Hallo ome wim
    vergeet niet een pet op te doen. Maak wat moois van het ziekenhuis. Jullie doen goede dingen daar voor de plaatselijke bevolking. Geniet er nog maar even van, want voor je het weet zit je weer op de tribune van de FC.

Groeten!

• 29 Maart 2007 - 06:43

Miep:

Nog 2 drukke dagen dus..Kunnen jullie het wel wachten om morgenavond weer richting nederland te vliegen?? Ze zullen jullie daar wel missen, 2 rechterhanden is nooit weg, toch? Maar ik ben beretrots op jullie..K hoop dat dit de reis was wat jullie er van hadden verwacht. Veel plezier nog en werkse..Dikke kus aan jullie allebei...Liefs Hermina XXX

• 30 Maart 2007 - 06:24

Wim Yvonne Kids:

wat zijn jullie toch ook een kanjers he.
    moet een goed gevoel zijn om deze maensen van dienst te kunnen zijn,ze zijn vast dankbaarder dan bij ons in het kikkerlandje.
    hele goede en prettige vlucht vrijdag avond en we zien jullie gauw met alle verhalen en fotos.

groetjes wim yvonne robert renate