Storm in Holland???? - Reisverslag uit Harkstede, Nederland van Wim en Ate - WaarBenJij.nu Storm in Holland???? - Reisverslag uit Harkstede, Nederland van Wim en Ate - WaarBenJij.nu

Storm in Holland????

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ate

09 November 2007 | Nederland, Harkstede

Hallo iedereen
wat horen wij nu in the Gambia ?? Dijkbewaking??Storm?Regen? Hagel?
Nou hier is van alles niets alleen maar zon zon zon.
Het is al weer vrijdag 9 nov. de helft van mijn verblijf in The Gambia zit er alweer op.
Veel gedaan deze week, met Kinderhulp Gambia [Fred en Ivon] kleding uitgedeeld, container vol spullen verplaats naar de plaatsen waar het voor bestemd was, enz Dus echt aan het werk geweest hier.
Maar tussen door ook van alles gezien en beleefd.
Sinds maart is het belangrijkste wat er veranderd is is wel de natuur alles groeit en bloeit volop, en dat alleen is al super mooi om te zien.
Verder veel plaatsen bezocht waar we in maart ook waren. Alleen de super camper is nog steeds onvindbaar, maandag gaan we op zoek met een foto en vragen mensen daar in de buurt of ze weten waar ie gebleven is. hahahaah Tenslotte heb ik ervaring als opsporingsambtenaar [denk maar aan Willem v. E. mijn oude buurman] hahahah
Dus de camper vinden we vast wel.
As zondag hebben we ook nog een moeilijk klusje dan gaan we weer met de partyboot van Mark [cunjurbeach] de gambiarivier op. dat wordt afzien maar dat zijn we gewend in maart zijn we ook geweest. hahahah
Maandag is de opening van de nieuwbouw van het ziekenhuis en de opening van het schooltje.
De televisie van Gambia doet er zelfs verslag van , alleen met de tv ploeg door ons zelf worden opgehaald hahahah.Thats Gambia!!!
Volgende week dinsdag kom ik met mijn verslag van hoe en wat het allemaal verlopen is!!!!
Voor eerst een prettig en storm vrij weekend...groetjes van een blanke neger uit The Gambia!!!!!!!!!!!

  • 09 November 2007 - 19:26

    Ate Swart :

    ik ben hartstikke blij dat het jullie goed gaat en dat het er mooiweer is en dat alles er groen uitziet, nou dat hebben we in maart van dit jaar wel anders gezien inderdaad het is hier erg slechtweer alles wat je maar kan bedenken valt ons nu tebeurt.
    ja de helft zit er al weer op als het naar de zin gaat,gaat het veel te snel ik denk nog vaak aan die fijne tijd die we met elkaar hebben mogen doorbrengen.
    ik hoop dat je de bolide waar we een goede trip van 7000km in hebben doorgebracht hoop zult vinden,maar dat is je weltoevertrouwd alleen deze verplaast zich wat sneller.
    zondag gaan jullie met mark weer op de boot wel je zwembroek aan doen want je kont zal wel wit zijn.
    ik blijf jullie volgen op deze side.
    vgr aan iedereen van ate swart

  • 09 November 2007 - 21:35

    Hans En Olga:

    Ach, een storm in een glas water hier. Wel veel bananen.
    Maar Gambia lijkt ons beter. Geniet er nog even van de komende week Wim.
    Tot ziens.

  • 10 November 2007 - 08:25

    Henriette:

    Blij te horen dat je het weer reuze naar je zin hebt.
    Inderdaad wees maar blij dat je daar lekker in de zon bent, want hier is het koud en kl........n weer.
    Geniet van je verblijf in Gambia.......
    Liefs Jet

  • 10 November 2007 - 10:40

    Gerard En Yvonne:

    leuk om te horen dat jullie nog zoveel daar kunnen doen .
    geniet er maar van en succes.
    gerard en yvonne

  • 10 November 2007 - 12:29

    Arnold:

    gaat mooi niet in shaka zuloe land alleen maar mooi weer niet nou hier niet schijt weer. en heb je al een paar blij gemaakt met mijn voetbalshirtjes straks nog even naar senator (mijn concurrent) dikke kus van miep

    groetjes

  • 10 November 2007 - 22:38

    Ivonne:

    zit die bruine toubab achter me dit bericht te typen in een airco ruimte. We vormen een aardig internet koppel haha.
    Opa we zijn blij met je. Niet alleen als gezelschap maar ook mbt het eten.
    Morgen heerlijk relaxen en ik stop je oner in de boot want anders halenw e je nooit in mbt je bruine kleur.

    Issamaday en eh ik maar hele verslagen tikken op www.kinderhulpgambia.waarbenjij.nu.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Harkstede

Wim en Ate

Opaatjes gaan naar Dakar!!!

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 48848

Voorgaande reizen:

23 Februari 2007 - 31 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: