Dag 28- Gambia - Reisverslag uit Berending, Gambia van Wim en Ate - WaarBenJij.nu Dag 28- Gambia - Reisverslag uit Berending, Gambia van Wim en Ate - WaarBenJij.nu

Dag 28- Gambia

Door: Wim en Ate

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ate

24 Maart 2007 | Gambia, Berending

Vrijdag 23 maart- 15:57 uur

Hallo, hier Berending. Gisteravond uit eten geweest bij Ali Baba in Serrakunda, vannacht laat terug. Arjan van team 1623 ziek mee terug. Vanmorgen nog steeds ziek, Ivonne (www.kinderhulpgambia.nl) gebeld en Arjen naar ziekenhuis in Berending gebracht. Naar nu lijkt mag hij vanavond niet terug vliegen. Hij baalt stevig omdat zijn 3 maten wel terug moeten (ze vliegen om 23.55 uur). Wanneer hij uit het ziekenhuis weg mag zullen wij hem opvangen en kan hij evt bij Ivon en Fred slapen, dus duimen maar! Wij gaan niet naar een hotel maar blijven in Berending en gaan meebouwen aan het schooltje. Alles met ons oké!! Gr, Opa's.

• 24 Maart 2007 - 04:52

Fam.A. Alberts:

Jeetje dat is ook wat heeft hij mischien water gedronken?
    of ijs gehad?
    wanneer komen jullie terug ?
    volgens Linda dit weekend maar volgens mij volgend weekend
    maar goed we horen het wel
    ik ga zo een klus doen in Groningen met de kraan het gaat super en heb het druk
    groetjes en beterschap aan Arjan

dikke kus voor jullie
    Arie en Linda en kids

• 24 Maart 2007 - 08:15

Miep:

Dus nu verplegertje spelen....verwen hem maar goed!!....Mee helpen met het bouwen van een schooltje?...dat komt wel goed...ze kunnen Opa Water zijn gouden handjes vast wel goed gebruiken!! Opa Ate lijkt me ook een handige opa dus dat zal wel goed komen. Maken jullie je ook nog een beetje nuttig daar. Werkse en val niet van een steiger of sla je op je duim....Liefs Hermina....XXX en kids natuurlijk

• 24 Maart 2007 - 12:47

Truus En Gert:

Wat sneu voor Arjen van team 1623. Hopenlijk is hij gauw weer beter. Gelukkig zijn jullie nog in de buurt. Veel succes met het bouwen van het schooltje en pas goed op jullie zelf. Liefs, T/G.

• 24 Maart 2007 - 14:41

H.f.h:

hallo luitjes . Mooi dat alles goed gaat, kijk wel uit dat je flessen water drinkt, nou dat je ook aan het werk gaat is wel goed kunnen jullie er weer aan wennen als je straks weer terug bent, want dan moet je weer aan de bak.Wim je SMS nog even even he of we jullie moeten halen he wij horen het wel. Het is nu lekker weertje aan het worden hier. Groetjes aan jullie tweetjes van H en F en H tot later

• 24 Maart 2007 - 18:06

Wim Yvonne Kids:

he hallo daar in het verre gambia.
    wat erg sneu voor arjan dat ie nu net ziek moet worden,wens hem het allerbeste maar toe.
    erg leuk dat jullie je daar nuttig kunt maken,pa kun je even een mooi werkje afleveren daar wie weet kunnen ze je vaker gebruiken daar hahaha.
    we zijn best wel blij vooral de kinderen dat je volgende week weer terug bent.

groetjes en hou nog even vol.
    dikke vette kus.

• 25 Maart 2007 - 06:13

Marcel De Wit:

idd Arie je hebt gelijk.
    Volgende weekend komen ze weer.
    Maar volgens mij willen ze nog niet naar huis want ze hebben het goed naar hun zin .

Marcel