Wim back in the Gambia!!! - Reisverslag uit Harkstede, Nederland van Wim en Ate - WaarBenJij.nu Wim back in the Gambia!!! - Reisverslag uit Harkstede, Nederland van Wim en Ate - WaarBenJij.nu

Wim back in the Gambia!!!

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ate

06 November 2007 | Nederland, Harkstede

Hallo allemaal ja hoor wim is terug in Gambia. Echt geweldig wat is alles groen en het gras 1,5 meter hoog!!! Wat eerder een weg was waar je kon keren is nu een pad met 2 sporen. Van af de hoofdweg naar Berending is haast niet door te komen met een patrol laat staan met die super camper die we in maart bij ons hadden.jullie hebben vast al het verhaal van Ivonne van kinderhulp Gambia gelezen ze doet dagelijks verslag op hun site www.kinderhulpgambia.waarbenjij.nu Dus daar vertel ik niet teveel over.
Even een nieuwtje: de gasfles vanhet keukentje uit onze camper was 10 dagen geleden pas leeg al die tijd hebben ze koffie kunnen zetten op het LPG gas uit nederland.
Verder Ate, Erik, Jurre,Maarten en Arjen jullie krijgen de groeten van de Gunjur boys, en ook van de rasta mutsen maker!!!!
En Happy Happy is nog steeds zo stoned als een garnaal!!!!
Arjen de dames uit het SeneGambia gebied vragen naar je !!!!
En Maarten we missen je als we dagelijks uit eten gaan er blijft telkens veel over.
Tot slot nog even dit:: thuis heb ik 2 halfverwilderde katten die ik dagelijks eten gaf op een schoon bordje en uit een schoon blikje. Vandaag zag ik in een compound dat is een omheind gedeelte waar de huizen van de gambianen staan, dat een moeder naar buiten kwam met een oud pannetje met rijst dat werd op de grond gezet in het zand, en 2 kleine gambiaantjes zaten er op hun knietjes bij om het op te eten!!!! Eet ze straks en denk er maar over wat je wilt. Ja that is Gambia mann!!!!!!!!!!1
PS:Iedereen die een reaktie schreef bedankt daar voor het is geweldig leuk om het telezen..

  • 06 November 2007 - 19:56

    Miepie:

    Hej lieverd.....nou als jij straks thuis bent kun je net als je katten van de grond eten!!! Super schoon, netjes en fris. Hou dat zo!! Haha. Dat er in een half jaar zoveel in de natuur kan veranderen!! Kijk, geniet en denk om de zon!! We willen je graag terug. LoveU, dikke kus van Henriette, Desiree en mij en een schouderklopje van Arnold. (hij zoent geen mannen)

  • 06 November 2007 - 20:31

    Tineke:

    he,,,hallo topper..
    ja,,,nu ben ik even geen topper,,maar jij!!!
    ik heb alles gelezen,,,maar doe je wel een beetje rustig aan???,,,,je bent immers opa wim! hahahah
    het is niet allemaal vakantie lees ik
    je ziet schrijnende dingn, wat je niet in de koude kleren gaat zitten>
    jij bent ook een gevoelsmens!! net als ik.
    ik zou het niet kunnen hoor,wat de mensen van kinderhulp daar allemaal zien!!
    jullie hebben last van de warmte,,,wim die last heeft van de warmte,,,onvoorstelbaar!!!
    maar,,,het is daar ook een heel ander klimaat,,,dus wees aub voorzichtig!!
    we missen je allemaal,,,ja, zelfs tineke!! eerlijk van mij he??
    maar,,,jij bent dan ook een hele bijzondere, speciale vriend,,,en daar moet ik zuinig op zijn.
    je had het ook over je poezen,,,nou wim,,,je bent wel vergeten om extra eten te kopen voor de poezen!!! er zijn nog wat brokjes en 1 blikje vlees!!!
    kunnen ze geen 10 dagen mee doen hoor!!
    donderdag ga ik naar huis en dan is dat wel op.
    voordat ik weg ga geef ik ze wel van mijn vleesbeleg en wat melk
    ik hoop zondag weer in je huis te kunnen zijn111,,,,het is hier stil,,maar heerlijk!!!
    BEDANKT!!!
    NOG HEEL VEEL PLEZIER, EN KOM GEZOND EN WEL THUIS!
    XX

  • 06 November 2007 - 20:31

    Ramon En Monique:

    He oompie,

    geniet van 't weer en de dingen die je allemaal beleeft. Grunn heeft gelijk gespeeld, we misten te veel kansen. Misschien is daar nog een leuk Gambiaans spitsje die we kunnen contracteren?

    Groeten Ramon en Monique

  • 06 November 2007 - 21:06

    Fred En Ivonne:

    He opa, jij zit naast me te tikken en weet neit dat ik een berichtje scghrijf. Niet stiekum kijken hoor.
    Wij zijn blij met je. we genieten van je en je moppen.
    Dat niet gekookte eitje vanmorgen was de topper.
    Oja al is maarten er niet het eten komt toch op!!!! Hoe kan dat nou????
    Wat ben je overigens al vies bruin.
    Morgen weer een strand dag en we letten wel een beetje op je hoor, jij uit de zon wij erin.

    issamaday. vanuit een to hot Gambia


  • 07 November 2007 - 09:29

    Jurre:

    Hoi wim

    Als ik je verhalen lees hoe je het daar hebt in Gambia, zou ik er zo weer heen gaan jammer dat ik niet mee kon. Nog heel veel plezier daar en doe ze allemaal de groeten.

    groetjes Jurre

  • 07 November 2007 - 16:21

    Jan En Marianne Bart:

    Hoi langer,
    onder de zon zitten en kijken hoe kleine gambiaantjes uit een pannetje eten,lijkt ons een raar idee,het was leuker geweest als jij uit dat pannetje had gegeten,en de kleintjes meegenomen had naar de Mac's,maar alle gekheid op een stamboompie,jij blijft een topper,we wachten nu al op jevolgende bericht,doe ze daar allemaal de groeten vanuit Germany,
    groetjes,
    Jan en Marianne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Harkstede

Wim en Ate

Opaatjes gaan naar Dakar!!!

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 48855

Voorgaande reizen:

23 Februari 2007 - 31 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: