Dag 35-Gambia - Reisverslag uit Berending, Gambia van Wim en Ate - WaarBenJij.nu Dag 35-Gambia - Reisverslag uit Berending, Gambia van Wim en Ate - WaarBenJij.nu

Dag 35-Gambia

Door: Wim en Ate

Blijf op de hoogte en volg Wim en Ate

30 Maart 2007 | Gambia, Berending

Vrijdag 30 maart- 12.01 uur

De laatste lootjes, ja eb dan zit onze missie er op. We hebben genoten, veel gezien en beleeft, en ook nog veel geleerd. Vanmiddag onze super hotel op wielen inleveren. Sinds Mauritaanie een hotel met ster(in de vooruit):diepe bewondering voor onze barrel. Nu bijna 8000 km gereden sinds ons vertrek 24 februari uit Harkstede, en het motortje loopt als een zonnetje. Zal wel ff slikken worden bij het inleveren.
Om 23.55 uur vertrek naar huis. De opa's zijn nieuwschierig wie er allemaal op Schiphol staan, trouwens : vlucht numer 446.
Doei!

• 30 Maart 2007 - 13:27

Jan Bartelink:

Prima gedaan jongens,en welcome home,van hier uit een heel groot applaus,blijf zoals je bent en ga niet naast je klompen lopen.Vanaf de pasen staan we weer in kropswolde op camping de Rolke,naast het Wokrestaurant misschien zien we ons?groetjens,Jan.

• 30 Maart 2007 - 15:11

Feite En Janny Bos:

Hallo Wim en Ate !
    Helaas het is voorbij , maar als je jullie berichten leest , heeft deze reis jullie veel voldoening gegeven ! En daar heb je het allemaal voor gedaan , toch ??
    Goede vlucht terug en welkom thuis!!!
    Tot 14 april !! Groetjes uit Apeldoorn

• 30 Maart 2007 - 15:38

Miep:

Nou......wij staan dr hoor!!!!! Tot morgenvroeg (is wel heel vroeg trouwens)....Liefs Hermina, de meisjes en Arnold

• 30 Maart 2007 - 16:13

BABS:

Heey hoi,
    Goede reis vannacht.
    Helaas kunnen wij niet op Schiphol staan. Als jullie aankomen, ben ik nog aan het werk. En Ate, we maken gauw een keer een afspraak hoor, om wat bij te kletsen.

Liefs, De Kikkerties uut Sap'meer.

• 30 Maart 2007 - 17:18

Wim Yvonne Kids:

wij staan op schiphol.
    nu is jullie avontuur weer voorbij,achteraf gaat het toch wel weer snel he.

tot zo!!!!!!!!

• 30 Maart 2007 - 17:30

Anneke Dekker:

Een goeie reis terug en welkom thuis voor jullie.
    Gelukkig hebben wij hier ook mooi weer.
    Veel groetjes uit Smilde

• 30 Maart 2007 - 19:39

Jetteketet:

Jammer...........dat jullie reis er alweer op zit zeg.
    Fijn te horen dat jullie verschikkelijk goed genoten hebben van deze reis.
    Van deze herinnering kun je nog lang nagenieten.....en ik ben dan ook zeer benieuwd naar de foto's en verhalen.
    Tot gauw, en goede reis terug!!!!
    Enne schiphol ga ik niet redden......helaas.
    Groetjes en dikke kus Jet

• 31 Maart 2007 - 00:13

Heleen:

Wie eer allemaal op schiphol staan??Nou ik kom net terug van op stap gaan dus denk jnie dat ik om 7 op schiphol aanwezig zou zijn!!Ik vind het superknap van je wim dat je deze reis zo goed tot het einde hebt gemaakt!!!!toppie hoor!!
    Groetjes heleen

• 31 Maart 2007 - 12:04

Wim Yvonne Kids:

hoera hoera hoera ze zijn weer veilig thuis.

groetjes wim yvonne robert renate

• 31 Maart 2007 - 12:42

Fred En Ivonne:

we missen jullie. Zit de verslagen te tikkken op www.kinderhulpgambia.waarbenjij.nu en plaats er de foto's bij en bedenk jullie zijn er neit meer. Raar hoor.
    Hoop dat jullie een warm welkom hadden en we gaan elkaar zeker nog zien in Grun.
    Issamaday en tot.....

kus en knuffel fred en ivonne
    oja fred is nu druk met verf bezig aan zijn auto. straks gaan we naar ons geleifde berending.

• 01 April 2007 - 10:52

Janneke:

Wim en Ate,

WELKOM THUIS JULLIE ZIJN ECHTE TOPPERS!!!!!! We spreken elkaar gauw.
    Liefs Janneke

• 03 April 2007 - 08:59

Arjen:

Heren alles goed?

Alweer helemaal in het normale europese ritme?

Bedankt voor alles en tot snel.

• 08 April 2007 - 15:24

Helen:

welkom thuis !! super hoe jullie de reis hebben doorstaan, veel lol en ook minder leuke dingen gezien maar zo te lezen al met al een geweldige reis !!